Cena Vašeho zdraví a Vaše odvaha vzít odpovědnost do vlastních rukou

27.04.2010 20:13

Věnujte jednou v životě svůj čas něčemu, co má velký význam pro Váš život a hlavně pro Vaše zdraví ! Podívejte se na ukázky z filmů, které neuvidíte v žádné nemocnici ani čekárně u Vašeho lékaře a ani v lékárně, kam chodíte celý život pro léky ! Pomozte si sami, zkuste to ! nemáte co ztratit.... podívejte se na ukázky zajímavých filmů o stravě a zkuste se zamyslet nad svoji stravou. Případně si zde lze CELÝ TEXT FILMU přečíst nebo nakopírovat a v klidu si ho přečíst....:-) Food Matters

- jídlo základ života. Možná namítnete tohle všechno již dávno víme... a navíc nemusíte se vším souhlasit ani tito autoři nemusí mít absolutní pravdu, podstatnější je jestli se Vám daří měnit své stravovací návyky a skladbu toho co denně sníte a vypijete? Další informace o potravinách v následujícím videu doporučujeme rovněž shlédnout: Videa o stavu současné výživy  VIDEO Potraviny, a.s. CZ Závažný pohled na léčbu rakoviny najdete na našich stránkách v článku "Proč prevence?" a dále zde ve filmu s českými titulky viz následující odkaz -http://dokumentarni.tv/zdravi/lecba-rakoviny-zevnitr-healing-cancer-from-inside-out Jiný zdroj k shlédnutí celého filmu je pak možno shlédnout s CZ titulky zde: Léčba rakoviny zevnitř ven

text videa zde: http://zelenepotraviny1.webnode.cz/news/text-k-videu-lecba-rakoviny-zevnitr/

"Zdraví lidé mají mnoho snů - ale nemocní mají jen jeden sen - být zdravý"

- proto se snažíme na našich webových stránkách poskytnout poradenství a informace o souvislostech naší výživy v mnoha článcích i filmech , jak je každý využije je jen na něm...  

Na jídle opravdu záleží nyní víc než kdy jindy. Příroda vždy lidem nabízela to, co potřebovali, navíc lidské organismy byly na tuto stravu navyklé. Dnešní doba ovšem nabízí hromadu lákadel ve formě cukrů, škrobu a nekvalitních bílkovin jako menšího zla, umělých sladidel, konzervantů, přepáleného tuku a léků ve formě zla většího. Jedinou cestou ven je pak neúčastnit se této módy poslední doby, poslouchat své tělo a investovat do vlastního zdraví spíš formou kvalitní prevence, než obcházením nemocnic.

  

Dokument se tak zabývá nejen problematikou správné výživy, která vede nejen ke kvalitnějšímu životu, ale především k účinnému předcházení chronických onemocnění jako jsou onemocnění kardiovaskulárního systému, cukrovky druhého typu, nebo třeba rakoviny. Rakovina a jiná chronická onemocnění, která jsou prakticky neléčitelná moderní medicínou lze alespoň podle autorů dokumentu úspěšně léčit odstraněním pravých důvodů choroby a ne jen zmírňováním projevů.

Vřele doporučuji šířit informaci všem těm, kdo zápasí se svým zdravím a současné zdravotnictví si je přehazuje jako horký brambor. Všem lidem, kteří ztratili víru nejen ve farmaceutický průmysl, ale také ve vlastního lékaře, pokud nedokáže obstát ve skutečném léčení příčiny nemoci. Všem těm, kteří si cení svého zdraví a mají odvahu vzít odpovědnost do vlastních rukou.  Dále se můžete podívat na naše články na našich stránkách :   

Přeji hezký den a opravdu se přimlouvám přečtěte si alespoň text filmu a zkuste to dát přečíst i ostatním lidem, svým blízkým ať jednou nemohou říci "já jsem to nevěděl". Přeji hodně zdraví a radosti všem návštěvníkům mých stránek a to nejen v novém roce 2O12. Admin
 

                       


 

Nedá se nic dělat. Ovoce a zeleninu ničím nenahradíš. Nalezneme v nich vitamíny, minerální látky, vlákninu a mnoho dalších biologicky aktivních látek. Ty všechny nás chrání před řadou onemocnění včetně rakoviny a také dodávají elán do života. Proto také vydala Světová zdravotnická organizace (WHO) doporučení ke zvýšení příjmu ovoce a zeleniny. 

Podle WHO by měl každý obyvatel zkonzumovat denně 400-600 g ovoce a zeleniny, rozdělených do pěti porcí. Ideální je 200 g ovoce a 400 g zeleniny. 

Větší množství zeleniny se doporučuje proto, že zelenina neobsahuje téměř žádné cukry a má větší množství ochranných látek. 

Více vitamínů u většiny druhů ovoce a zeleniny nalezneme v čerstvém stavu než po tepelné úpravě. Ale některé druhy zeleniny (rajčata, brokolice, zelí, kapusta aj.) obsahují látky, které mají po tepelné úpravě vyšší ochrannou účinnost, a proto bychom měly tyto druhy konzumovat tepelně upravené. 

Jak by mohl vypadat náš den plný ovoce a zeleniny : 

RÁNO 

Sklenice stoprocentní ovocné nebo zeleninové šťávy k snídani. 

Při jednom z rozhovorů Martina Navrátilová, která během své tenisové kariéry vyhrála 18 grandslamových titulů ve dvouhře, 31 titulů v ženské čtyřhře, 10 ve smíšené čtyřhře (poslední ve svých 47 let) uvedla, že začíná svůj den právě takto - vypitím sklenice čerstvé zeleninovo-ovocné šťávy. Na trhu se to jenom hemží nejrůznějšími výkonnými odšťavňovači, které vám s přípravou nebeského nápoje pomohou. (Martina si odšťavňovač vozila stále sebou i na turnaje)

DOPOLEDNE 

Musli doplněné čerstvým ovocem ke svačině nebo miska zeleninového salátu před obědem nebo obojí. 

OBĚD 

K hlavnímu chodu místo knedlíku zelenina. 

ODPOLEDNE

Ovoce ke svačině. 

VEČER

Zeleninový salát, ovoce, zelenino-ovocná šťáva.

Zdroj: Zdravá strava pro diabetiky a nejen pro ně, nakladatelství Computer Press 

Zde hodně receptů zdravé výživy